Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Профил на viva1122
Име:
viva viva

Статистика
Популярни постинги:
11

Постинги този месец:
3

Гласове този месец:
17

Коментари този месец:
10

Любими блогове:
9

Блогъри добавили в любими:
9

Блог вълни:
0
Последни постинги
  
ФАМИЛИЯ ТОНИКА

ПРИЯТНО  СЛУШАНЕ!


Категория: Други
Прочетен: 111 Коментари: 2 Гласове: 5
 
Масару Емото е роден в Йокохама през юли 1943 г. Завършил е хуманитарни науки на Йокохамския общински университет с насоченост към международни отношения. През 1986 г. създава IHM Corporation в Токио. През октомври 1992 г. получава сертификат за доктор по алтернативна медицина от Свободния интернационален университет. Впоследствие в Съединените щати 2 се запознава с идеята за микроскупчването на молекулите във вода и технологията на магнитнорезонансния анализ. Така започва търсенето му за разкриване тайните на водата. Д-р Емото предприема обширни изследвания върху водата на планетата като учен-изследовател, но още повече от перспективата на оригинален мислител. Накрая разбира, че водата разкрива истинската си природа под формата на замръзнал кристал. Той продължава своите изследвания и е написал редица книги на японски, които са добре приети. Женен е за Кацуко Емато, която споделя неговия ентусиазъм и е ръководител на Киокуша, издателския отдел на неговата компания. Имат три деца.

И МНОГО МАЛКА ЧАСТ И БЕГЛО ЗАПОЗНАВАНЕ


.................
image

Нека обясня как започнах да правя снимки на кристали. Наливах петдесет различни вида вода в петдесет различни панички - петри. (През първите няколко години използвах сто.) Замразявах ги за три часа във фризера на - 20° С (- 4° Р). В повърхностния пласт на паничките се оформяха капки лед от около 1 мм. Кристалът се появява, като хвърлите светлина върху короната на ледената капка. Разбира се, резултатът не винаги бе петдесет кристала, понякога не се оформяше дори и един кристал. Когато изобразявахме графически формирането на кристалите, открихме, че различните води образуват различни кристали. Някои от тях бяха определено сходни, други бяха деформирани, а от някои видове вода изобщо не се формираха кристали.

Първо наблюдавах кристали от чешмяна вода, взета от различни места. Водата на Токио бе катастрофа - не се оформи нито един-едничък кристал. В чешмяната вода се слага известно количество хлор за санирането й, а това напълно разрушава структурата на естествената вода. В естествената вода, независимо откъде идва тя - естествени извори, подземни реки, глетчери и горните пластове на реките, - се формират завършени кристали. Усилията ми да снимам ледени кристали и да провеждам изследването започна да напредва.

Тогава един ден изследователят, който бе обсебен като мен от проекта, каза нещо съвсем неочаквано: „Нека видим какво ще стане, ако оставим водата под въздействието на музика".
Знаех, че е възможно вибрациите на музиката да окажат въздействие върху водата. Музиката ми доставя огромно удоволствие и някога, като дете, хранех надежди да стана професионален музикант, ето защо напълно подкрепях този невероятен експеримент. 7 В началото нямахме и идея каква музика да използваме и при какви условия ще провеждаме експеримента. Но след доста лутания и грешки стигнахме до заключението, че вероятно най- добрият метод е най-простият - да се сложи бутилка с вода на масата между две тон колони и да я изложим на звука, при който човек нормално слуша музика. Трябваше да използваме и същата вода като в предишни опити. Първо опитахме с дестилирана вода от аптека.
Резултатите ни поразиха. Пасторалната симфония на БEТОВЕН с нейните светли и ясни тонове създаде прекрасни, добре оформени кристали. 40-та симфония на МОЦАРТ, изящна молитва към красотата, създаде кристали, които бяха нежни и елегантни. А кристалите, оформени от звуците на ШОПЕНовия етюд опус 10, № 3, ни изненадаха с очарователните си детайли.

Въздействието на звуците на класическата музика върху водата доведе до добре оформени кристали с различни характеристики. Контрастен резултат се получи от водата, изложена на силната хевиметал музика, която в най-добрия случай даваше фрагментирани и деформирани кристали. Но опитите ни не спряха дотук.

Следващото нещо, което обмисляхме, бе: какво ще стане, ако напишем думи и фрази като „Благодаря" и „Глупак" на парчета хартия и ги залепим на бутилките, обърнати навътре към водата. Не изглеждаше логично водата да „прочете" написаното, да разбере значението и съответно да промени формата си. Но аз знаех от опитите ни с музиката, че могат да се случат странни неща. Чувствахме се като изследователи, тръгнали без карта за пътуване из джунглата. Резултатите от опита не ни разочароваха. Водата, подложена на „Благодаря ти", оформи красиви хексагонални кристали, а водата, изложена на думата „Глупак", произведе кристали, подобни на сътворените от хевиметал музика - фрагментирани и деформирани.
По-нататъшните ни опити показаха, че вода, подложена на позитивни, изречени с внимание и съучастие изрази, като „Хайде, направи го!", дава атрактивни, добре оформени кристали, заповедни, по-груби, звучащи негативно изрази, като „Направи го!", изобщо не оформиха кристали. Урокът, който трябваше да научим от експеримента, се отнасяше до , силата на думите. Вибрацията на добрите думи оказва позитивно въздействие върху нашия свят, докато вибрацията на негативните думи притежава силата да руши.
Познанието за водата представлява изследване, чрез което да откриваме как действа Космосът, а кристалите, разкрити във водата, са като врата към друго измерение. Като продължавахме нашите опити със снимане на кристали, разбрахме, че сме тръгнали да се изкачваме по стъпалата към разгадаване на дълбоките тайни на Космоса. Помня специално една снимка.
Беше най-красивият и изящен кристал, който бях виждал - оформил се под въздействие на думите „любов и благодарност". Сякаш водата бе ликувала и бе ознаменувала момента със създаването на разцъфнало цвете. Спокойно мога да кажа, че от този миг нататък животът ми действително се промени. Водата ме научи за финеса на човешката душа и за въздействието, което „любов и благодарност" могат да имат върху света.
В Япония съществува предание, че думите на душата живеят в един дух, наречен котодама, или дух на думите, и че актът на изговаряне на думи има силата да промени света. Всички знаем, че думите оказват огромно влияние върху начина, по който мислим и чувстваме и че  нещата вървят гладко, когато се употребяват позитивни слова. Но никога досега не сме могли да наблюдаваме ефекта от позитивните слова. Думите са изява на душата. Твърде вероятно е състоянието на душата ни да оказва огромно въздействие върху водата (която съставя около 70 процента от тялото ни), а то засяга не по-малко и тялото ни. Хора, които се радват на добро здраве, общо взето са с висок дух. Наистина здрав дух живее най-добре в здраво тяло. Колкото повече нещастни хора виждах, толкова повече се убеждавах, че болестта не е само индивидуален проблем, а е следствие от деформацията на обществото като цяло. Докато не се направи нещо за този деформиран свят, в който живеем, докато не можем да лекуваме наранената душа, броят на страдащите от соматични болести хора няма да намалее.
Какви са деформациите в света? Това са деформациите на душата, а те оказват влияние на самия Космос. Както само една-едничка капка в басейна предизвиква разпростиращи се безкрай вълни, деформациите, дори в една душа, се разпространяват по света и водят до глобална деформация. Но не всичко е загубено - има надежда. Има спасение, и то се казва „любов и благодарност".

image

Земята се мъчи. Тя иска да бъде красива. Иска да бъде толкова красива, колкото е възможно да бъде. Вече казах, че може да определим човека като вода. Сигурен съм, че водата в хората, които разглеждат снимките на кристали, претърпява някакъв вид промяна. Аз открих най-красивия от всички кристали - кристала, създаден от „любов и благодарност". По общо мнение всички религии в света са основани на тези чувства. „Любов и благодарност" са думите, които трябва да служат като ръководно начало на света. Водата показва по много ясен начин как трябва да живеем живота си. Историята на водата се предава от всяка отделна клетка, за да обгърне целия Космос...


image


Категория: Други
Прочетен: 152 Коментари: 9 Гласове: 5
Последна промяна: 13.11 01:25
 
Японски кинжали

image


Японските оръжия са уникални и необичайни като страната на изгряващото слънце. Освен това,  японските кинжали Танто 短刀 (た ん と う) носят отпечатъка на очарованието и крехкостта на природата и нейното постоянно обновяване, краткостта на човешкия живот. А всъщност какво, ако не и оръжието, предназначено да отнеме живота в един  винаги умиращ и винаги жив свят?

image


Японското танто е  студено оръжие с къса тясна дръжка и едностранно режещо острие. Той е изработен от японска стомана тамахаган , има сваляща се дръжка и кръгла цигула (охрана). 
Някои чуждестранни изследователи вярват, че Танто (短刀, на японски "къс меч") е различен от Уакизаши и катана само различен размер дръжката и острието. Това е спорна гледна точка, защото на хилядолетната история на японската кама еволюира многократно и леко променен вид. 
Най-ранните танто са били изковани в периода на Хеян, около 900-те. Те са с дължина на острието около 30 см и са абсолютно минималистични по отношение на дизайна.

Този вид оръжие е широко разпространено по време на Гемпейската война. Тогава танто започна да се смята за инструмент на смъртта, но не е предмет на изкуството. До края на епохата оборудването на всеки самурай включваше кратък тантов меч.

В епохата на Шин-Шинто търсенето на танто пада, когато се култивират нови видове бойни изкуства и оръжия, а този спад продължава до 19 век. Ренесансът на острието пада върху революцията "Мейджи", когато дворцовите благородници въведоха модата в стари традиции, включително и в тангото.



image

Kusungobu

 

Kusungobu е ритуален японски кинжал с тънък нож и обща дължина около 300 мм. Този тип оръжие се използва изключително за една цел - да изпълнява ритуална сеппуку.

image

Има и джобен танто-кайкен , който най-често се използва от момичета и жени като самозащита.


пластмасово танто за тренировка

image

Този вид оръжие се използва активно в обучението на кендо, джиджуцу, айкидо. Те не са направени от дърво или метал, а само от пластмаса, за да се избегне нараняване при тренировка. Само професионалистите имат привилегията да използват метална, но все пак закръглена кама. 
В tanto ryu aikijutsu - древна форма на битка с ножове - няколко танто ножчета могат да се използват едновременно. За тези цели са подходящи пластмасови ножове с минимален декор.

За пълноценна битка в стила на ендос или айкидо можете да използвате истинско танто, както и nippon ; в аварийни ситуации - yanagibu и nada.

продължение...






 

Категория: Други
Прочетен: 2502 Коментари: 0 Гласове: 7
Последна промяна: 02.11 17:53
14.10 14:02 - БОНЗАЙ
 БОНЗАЙ



image


image


image


image


image


image




image
„„


image



image


image





image

Стилове



image
Категория: Други
Прочетен: 467 Коментари: 4 Гласове: 6
Последна промяна: 14.10 15:37
12.10 18:00 - AIKIDO
   AIKIDO

 
image

AIKIDO 合 気 道 - едно от най-популярните японски бойни изкуства в света. Същността на това изкуство е не само да се защити, но и да защити самия атакуващ, обръщайки силата му срещу него и да не му причинява значителни щети. В света има голям брой подходи, но същността им се основава на постулатите, формулирани от създателя на айкидо, Морихей Уешиба.

Айкидо е синтез не само на бойните изкуства, но и на философията и религията. Морихей Уешиба създава айкидо, за разлика от предишните изкуства, насочени към убийството на врага. 
Айкидо е пътят на любовта и прави човека по-силен не от жестокостта на убийството, а от мъдростта.

 

Думата "айкидо" се състои от три канджи 合 . По принцип името може да се преведе като "пътя към хармонията на духа" или "пътя на сливането с жизнената енергия".

Уешиба изучавал много изкуства в търсене на хармоничното, но всички били неподходящи за него, тъй като довеждат до нараняванията на врага. Уешиба намира начин да неутрализира агресията на противника и да възстанови атаката, докато защитникът не реагира с агресия и остава в баланс, т.е. в хармония.

Тъй като на атакуващата сила не е необходимо да се отговаря с по-голяма сила, айкидо не се вписва дори много силно физически за хората. Някои хора дори не считат айкидо за спорт, защото в спорта е необходимо да се състезаваме, в който най-силните победят, а в айкидо на най-силните е изключително трудно да се разкрият. Айкидо може да се отдаде на поведенческия модел, при който няма атака, и ако се случи, той не надхвърля първоначалния импулс.

 

Айкидо предполага развитието не само на тялото, но и на духа, тъй като изисква силна вътрешна концентрация, контрол над агресията и високо ниво на самосъзнание.


image


В айкидо, както и в много бойни изкуства, има нива на ученика (kyu) с бял колан и нива за майстори (dan) с черен колан. Какво е правилото - има шест кю и десет дама, а системата от цветни колани отсъства. Броят на kyu може да варира в зависимост от посоката. За да се овладее едно ниво на чиракуване, е необходимо да се учи от два до шест месеца и да се научат основните техники, а след това да се премине изпит. Студентът, който е получил първото кю, може да се опита да предаде първия дан.

Уешиба основана фондацията Айкикай, предназначена за насърчаване на Айкидо и признат от японското правителство през 1940 г. и, въпреки присъствието на десетки федерации, се счита за единствения наследник на оригиналните учения.

Оръжията в айкидо се използват, но не са канонизирани. Всеки избира сам. Освен това списъкът на оръжията може да варира в зависимост отучилището. Основните видове оръжия: бокен (Дървен меч за обучение), джо (дървен прът, обикновено с дължина около 128 cm и 24-26 мм в диаметър), Танто (дължина дървен нож 30 см) vakidzasi (дърво къс меч), ​​бо (дълга версия на jo) и нагината.




Категория: Други
Прочетен: 245 Коментари: 6 Гласове: 4
Търсене

За този блог
Автор: viva1122
Категория: Други
Прочетен: 62803
Постинги: 95
Коментари: 235
Гласове: 645
Календар
«  Ноември, 2017  
ПВСЧПСН
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930