Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.06.2018 11:01 - 22.6.18
Автор: emi1ts Категория: Други   
Прочетен: 4790 Коментари: 11 Гласове:
19


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

     image

 
По принцип съм човек,който е убеден ,че да си толерантен и да проявяваш разбиране към другите е ценно и полезно и към което съм имала стремеж винаги до сега.Изпитвам уважение и благодаря на добронамерените и толерантни хора ,съблогъри които имат моите разбирания и стремежи и ме подкрепят .Винаги е добре дошъл и всеки,който желае да сподели своето  мнение  независимо ,че може да е различно от моето.

Напоследък обаче имах възможността да опозная по отблизо съблогърката Юлия(и мисля повечето нейни профили) благодарение на активното изказване на мненията си в последните ми постинги и съм разочарована от нейното поведение  което е демонстриране на неуважение към мен,моите разбирания.Опитах се да я приема като личност разсъждаваща различно от мен.За съжаление се оказа,че тя не просто е различна а е агресивна,с ниско ниво на разбиране на нещата но за това пък със страхотното самочувствие ,че е знаеща и компетентна по всички въпроси което знаем че е характерно точно за определен тип хора .Не желая да обяснявам повече за нея ,нейното ниво на знания, култура, умения да общува и т.н.Пожелах да направя публично достояние моето мнение и моето решение относно  взаимоотношенията си с нея.Моето решение ,което смятам, че е разумно и полезно е, че повече няма да допускам нейното мнение в блога си.Това е израз на моето неуважение и липса на толерантност към такива хора.


С пожелание за хубави летни дни и много позитивни емоции на всички останали съблогъри!
         
          image




Гласувай:
24



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vesever - Привет, Еми! Подкрепям решен...
22.06.2018 12:39
Привет, Еми!
Подкрепям решението ти. Аз постъпвам по същия начин с нея. В началото опитвах да разговарям с нея като с нормален човек, какъвто се оказа, че не е.
За никого не е тайна, че в блога има някои хора с психически отклонения, които издевателстват над нормалните хора. Начинът е да не бъдат допускани. Никакво внимание, пълен игнор, така човек опазва територията си чиста от гнусотиите, които леят.
Моето обяснение за такива хора, от психологическа гледна точка, е че бидейки озлобени и негативни към околните, самите те се самоизяждат отвътре, от злобата си. Съжалявам ги, чисто човешки, но ние не сме длъжни да им търпим гадостите. Щом това са си избрали, за тях си е, нямат право да въвличат нормалните хора в безумията си.
Друго нещо, което имам като разбиране за такива "особи", е, че те са неуверени и слаби и страхливи и комплексирани, затова се опитват да се "налагат" над хора, които дори не познават, за да си избиват комплексите.
И също опитват да избягат от собствените си проблеми, прехвърляйки ги на околните, защото не успяват сами да си ги решат.
Един нормален и уверен в себе си човек няма нуждата да обяснява на околните каква е "истината" за тях, а гледа себе си и своя път, какво може да даде в общуването, как може да насърчи околните и да остави добра следа в общуването си с тях. Цинизмите и обидите са присъщи на психически лабилни хора.
Бог да им прости, ако има прошка за подобно поведение. Аз не ги оправдавам.
Поздрави от мен с нещо много красиво
https://www.youtube.com/watch?v=vfmj8TJYrf0
цитирай
2. emi1ts - Други
22.06.2018 20:06
два коментара от съблогъри (няма да споменавам имена) не мога да одобря заради съдържащи обидни квалификации спрямо Юлия.Все пак ако нещо не одобрявате трябва да избягвате да го правите и вие.Благодаря все пак за подкрепата.Хубава вечер ви пожелавам!
цитирай
3. emi1ts - Благодаря Веси!
22.06.2018 20:20
Благодаря много за подкрепата и също така за сполучливия според мен анализ на причините за такова меко казано неприятно държание и грубо отношение.За себе си не бих казала ,че мога да разбера и все още не съм наясно кое и какво в живота на един човек може да се е случило за да стане толкова неприятна личност.При всички случаи обаче е необходимо да се спре изявата му до момента в който може би ще разбере и тя самата какво представлява отстрани. Според мен надежда винаги има!С пожелание за хубави летни дни Веси!
цитирай
4. nebonebo - Човек
22.06.2018 21:38
взема сам решения, касаещи личния му мир. Харесвам блога Ви, Еми, та си позволих коментар. Не познавам потребителите тук, но след като някой е нежелан ,,гост" по ред причини, а това кътче е част от душата на създалия го, то, той взема решение.
Опитвала съм се многократно да оправдая поведение, некореспондиращо с моето. Грешила съм.
Пъстро и усмихнато лято!
цитирай
5. emi1ts - Благодаря Дени!
22.06.2018 22:07
nebonebo написа:
взема сам решения, касаещи личния му мир. Харесвам блога Ви, Еми, та си позволих коментар. Не познавам потребителите тук, но след като някой е нежелан ,,гост" по ред причини, а това кътче е част от душата на създалия го, то, той взема решение.
Опитвала съм се многократно да оправдая поведение, некореспондиращо с моето. Грешила съм.
Пъстро и усмихнато лято!

Благодаря за подкрепата.И аз мисля по същия начин.Да,така е с опитите-постоянно опитваме с надеждата да е различно всеки път....С пожелание за красиви,цветни летни дни и за теб Дени!
цитирай
6. vesever - Еми, аз мисля, че всеки има своите ...
23.06.2018 00:44
Еми, аз мисля, че всеки има своите страдания и трудности и проблеми в живота, ала това не оправдава подобно поведение като на въпросната. За мен хората, които се предават на злобата, както тя е направила, са слаби хора, най-малкото.
Силните хора опазват душите си и се облагородяват, дори в страданието си.
Дай Боже повече силни хора да ни заобикалят, както в реала, така и тук, в блога, където общуването също може да бъде приятно и ползотворно, когато е с добронамерени и смислени хора.
Лека от мен!

цитирай
7. emi1ts - Благодаря Веси!
23.06.2018 05:27
vesever написа:
Еми, аз мисля, че всеки има своите страдания и трудности и проблеми в живота, ала това не оправдава подобно поведение като на въпросната. За мен хората, които се предават на злобата, както тя е направила, са слаби хора, най-малкото.
Силните хора опазват душите си и се облагородяват, дори в страданието си.
Дай Боже повече силни хора да ни заобикалят, както в реала, така и тук, в блога, където общуването също може да бъде приятно и ползотворно, когато е с добронамерени и смислени хора.
Лека от мен!

Много си права във всичко което споделяш.Разбирам,че и теб те вълнуват тези въпроси ,които всъщност са част от живота.Даже мога да допълня,че различни хора с едни същи житейски проблеми реагират различно и не е ясно за мен как едните намират сили за справяне и това довежда до градивно развитие а други се предават както казваш на негативизъм.Всички сме хора и би трябвало да можем да се справяме .Според мен тези които се предават на злобата негативните емоции не разбират,не осъзнават ,че по-мъдрият и правилен начин за справяне в живота е да запазят в себе си човечността въпреки предизвикателства та и проблемите защото така си запазват силата и енергията да се справят.Има, според мен много хора като Юлия,които са толкова далеч от тези разбирания,че всеки,който твърди това им изглежда неискрен и лицемерен за съжаление. Мога само да потвърдя отново убедеността и искреността си в споделеното по горе.Има още какво да научваме в живота си Веси.Всеки се учи докато е жив. Благодаря ти за споделените размисли!Хубав ден ти желая!

цитирай
8. batogo - !!!:))) Напълно подкрепям написаното от теб, Еми1!
23.06.2018 07:39
Животът ме е убедил, че толерантността към простака толерира единствено неговата простащина. Затова към такива тя се явява излишна.
Хубав ден!
цитирай
9. emi1ts - Благодаря Огнян!
23.06.2018 15:22
batogo написа:
Животът ме е убедил, че толерантността към простака толерира единствено неговата простащина. Затова към такива тя се явява излишна.
Хубав ден!

За мен е важна и ценна подкрепа!С пожелание за хубав ден!
цитирай
10. stela50 - Колко малко само е нужно... и защо се оказва толкова трудно...
23.06.2018 20:07
Всеки от нас носи своя болка, товар от проблеми... и още...
Споделям - общуването и в блога може да бъде приятно и полезно,
стига да има разбиране, уважение и добронамереност.
Имам един постинг от 2012 г., в период на злонамерени атаки...
http://stela50/lichni-dnevnici/2012/03/15/bydete-shtastlivi.920990
Все още вярвам, че доброто побеждава злото...
Щастливо лято, Еми !
цитирай
11. emi1ts - Благодаря мила Таня
23.06.2018 21:17
stela50 написа:
Всеки от нас носи своя болка, товар от проблеми... и още...
Споделям - общуването и в блога може да бъде приятно и полезно,
стига да има разбиране, уважение и добронамереност.
Имам един постинг от 2012 г., в период на злонамери атаки...
http://stela50/lichni-dnevnici/2012/03/15/bydete-shtastlivi.920990
Все още вярвам, че доброто побеждава злото...
Щастливо лято, Еми !

Толкова хубаво и точно - толкова малко е нужно- разбирателство ,добронамере ност, уважение . Ценно ,удовлетворяващо и полезно е човек да успее да постигне такива взаимоотношения.Да,болката е част от живота на всеки но когато успеем да я осмислим като нещо,което е трябвало да научим и разберем и така да станем по опитни тя ни обогатява ,според мен.Знае се за максимата ,че който не е бил нещастен няма да може да разбере какво е щастие.Аз също вярвам,че винаги има надежда за доброто.Благодаря мила Таня.Както винаги общуването с личности ,приятели като теб е удоволствие и утеха и крепи тази надежда!С пожелание за хубави летни дни!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: emi1ts
Категория: Други
Прочетен: 1712321
Постинги: 583
Коментари: 3953
Гласове: 30809
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031